dagelijkse tekening nr 1

cat sketch in ink

ik ga het maar weer eens proberen: elke dag een tekening. Direct na het ontbijt, nog voordat ik me laat meeslepen door alle dingen die moeten gebeuren op een dag.

Er is huishouden en een rechtszaak en eten dat geplanned moet worden en veel gezondheidsdingen die door de dag tijd vragen en de nood om te relaxen. Ik merk dat ik dat allemaal prioriteit geef over “een hobby”.

En dus teken ik niet, terwijl ik er wel dagelijks aan denk en van dagdroom en het het allerliefste zou doen. Dus daar ga ik weer, net als in het allereerste begin. Elke dag een tekeningetje.

Dit is een Noorse boskat en ik wilde wat uitproberen met watervaste inkt als ondertekening en waterverf eroverheen. Het is opslokkend papier dus ik kon niet corrigeren.

leave a reply

