hond Charlie

dog sketch for RedditGetsDrawn

Op ‘t goedkope, gladde Tiger papier. Ik vind eigenlijk dat ik hem moet overdoen, dat zo’n eerste schets alleen maar een oefening is. Dat het op aquarelpapier moet en dat ik het aantal zwarte lijnen moet beperken tot de meest essentiële. Maar ik voel dat ik dan het tot werk maak, dat ik het plezier verlies. Dus een foto gemaakt en hier gepost en het verder laten rusten. Op naar de volgende schets en/of de rest van een aangename zondag.

leave a reply

