opwarm-eekhoorn en twee honden

warming up

Even snel wat met mijn brush pen spelen voordat de dag begint. Ik probeerde de vorige hond met minder strepen te zetten, meer naar zijn essentie te brengen. Zoals gebruikelijk in de Japanse schilderkunst sumi-é: met zo min mogelijk lijnen.

De eekhoorn was om op te warmen en is naar voorbeeld van David Gilson.
Het is altijd zoveel makkelijker als iemand anders de lijnen al bedacht heeft. Dan hoef ik me alleen op de executie/het plezier van de lijnen te richten.

Toen probeerde ik nog een Reddit Gets Drawn hondje te tekenen maar het werd niet veel:

Toch beter dan niets dus toch maar gepost. Nu begint de dag, met een High Tea in het kattencafé in Den Bosch 🙂

leave a reply

