PS grumpy gorilla

Dit is de “echte tekening” die ik maakte na de schets van vorige keer. Hij was zo slecht dat ik hem niet eens wilde fotograferen! En het is dus de schets die ik heb opgestuurd.
Maar nu staat dit kaartje onder mijn uilenlamp, naast mijn computer, en ik vind het eigenlijk best wel grappig, zo’n misprijzend zuchtend zwaarmoedig beest in mijn ooghoek 🙂

grumpy-gorilla

Formaat pakweg 5 x 8 cm. Op stevig papier (200 grams) en gespeeld met wat nieuwe kleuren Van Gogh Watercolour die ik had gekocht en in mijn reispaletje had geplugged. Ter vervanging van wat van de standaard kinderkleuren zoals knalgroen en knalblauw. Kleuren als geelgroen, indigo en olijf enzo. Het haar op bovenop zijn kop vind ik best aardig gelukt.

Hij heeft het maar moeilijk 😉

One thought on “PS grumpy gorilla

leave a reply

