Noteboekje vos en gorilla

Nou, ik was zo op dreef dat ik meteen het vosje en de gorilla heb getekend op twee notitieboekjes.

IMG_8214

Nu stop ik ze snel weg en ga thee drinken. Ze moeten nog kleur krijgen maar daar moet ik echt even voor zitten. Dit is grijs karton wat water opzuigt dus waterverf kan niet, dat dekt niet. Het zal wel witte plakaatverf worden ofzo (heb ik dat? Ik heb wel acrylverf, zou dat werken?)

Ja, soms, nee meestal, moet je weglopen als het nog goed gaat. Anders vernachel je het en ga je zitten prutsen. Prutsen omdat je het te goed wilt doen, teveel wilt controleren.

Ja, ik ga lekker thee drinken nu. Morgen weer een dag.

2 thoughts on “Noteboekje vos en gorilla

leave a reply

