De beste wensen

Verjaarskaart voor mijn vriendin die motorgek is (een mooie gele heeft ze!), kattengek en verstand van kleuren.

IMG_7248

De eerste versie mislukte toen ik hem op een groen kartonnetje plakte, na een nachtje onder een zwaar wolspin-boek was hij nog steeds krom en het papier lelijk. Dus moest hij gistermorgen nog snel opnieuw, voordat ik naar de stad ging en de brievenbus.

IMG_7247

De motor op deze is beter maar de kat niet, ze houdt van Art Deco katten dus ik probeerde een gestyleerd iets te maken. Maar hij kijkt een beetje leep, vind je niet?
Uiteindelijk moet ik echt loslaten wat ik wil dat het wordt en openstaan wordt wat er mogelijk is. Dus mazzel dat deze overmoest want de kat die ik heb opgestuurd is leuker. Al is de motor dan minder.

Dan een kaart voor een vriendin die verhuisd is en eindelijk de brei- en spinwol uit de opslag kan halen. Ze woont in Zeeland, vandaar de ruime lucht, het ruime groen en de hint van de zee.
Ik ga er graag weer naartoe binnenkort.
Nog sterker, ze hebben daar Zeeuws Melkschaap, dat zou ik dolgraag eens spinnen! Lekkere lange lokken. Even uitkammen en spinnen! (wel eerst wassen)

IMG_7250

En een kaart voor een vriendin die zich in allerlei bochten moet wringen voordat het leven weer z’n gangetje gaat maar hopelijk tijdens het bochtenwerk toch ook van het lentezonnetje kan genieten. Net zoals katten helemaal raar gekronkeld kunnen liggen met een gelukzalig gezicht.


IMG_7249

Floep floep floep, ineens ging het tekenen vanzelf. Misschien omdat ik onder tijdsdruk zat en wist dat alles goed zou zijn, want wat-dan-ook is beter dan niets opsturen. Ik wilde heel graag deze mensen iets sturen.
Maar die laatste kat, die is zo leuk, die ging vanzelf. Je ziet hem liggen, in het lentegras.

4 thoughts on “De beste wensen

  1. Die zie je inderdaad zó liggen, je hebt haar heel goed getroffen!

    Beide motoren ook trouwens, en achgossie, die schaapjes weer lekker op huis aan, leuk!

leave a reply

