Creatief met papegaai

Ik had nog meer getekend maar dat kon ik pas laten zien als de ontvanger ze had. Want het was voor een geheime swap in mijn internet-breigroep.

Een boekje voor Gabi die een Golden Retriever heeft, drie kippen en een roodstaart papegaai:

IMG_7251

In het begeleidende briefje hou ik mijn identiteit nog geheim. Voorkant en ondertekening:

IMG_7253

IMG_7254

Ik vond dit zo’n grappig idee, een intelligente Grijze Roodstaart die samen moet leven met beesten die hij maar dom vindt en daarom besluit alleen nog maar te communiceren middels expressieve dans. Om zichzelf te plezieren.

Het tekenen ging vlot en helemaal uit de losse pols: idee, giegel!, kraskraskras.

Daarna heb ik eerst buiten in de zon nog moeten zitten breien voordat ik die idiote grijns kwijt was en als een fatsoenlijke mevrouw met het pakje naar de post kon.

Het idee van de streken die een slimme Grijze Roodstaart die zich verveelt allemaal kan uithalen maakt me alweer aan het lachen.
Beelddenken is zo leuk!

Nou, ik gok het erop. Gabi heeft het pakje al een half uur in huis, ze zal nu wel uitpakken hoop ik. Ik denk ook niet dat ze deze blog leest. Dus ik publiceer deze post.

One thought on “Creatief met papegaai

leave a reply

